Mgr. Eva Svobodová

eva-foto
Mgr. Eva Svobodová

Narodila jsem se v roce 1972, profesí jsem právník – po začátcích v advokacii jsem se před 10 lety usadila v notářské kanceláři. Zatím jsem nesebrala odvahu zvednout se z kancelářské židle úplně, ale často se k ní přibližuji na kole, sezení mi nedělá dobře, denně po práci i o víkendech relaxuji sportem, pokud mi to ostatní povinnosti dovolí a tělo povolí. Mám moc ráda cyklistiku, občas si zaběhám, zaposiluju, miluju chození po horách, v létě i po ferratách, v zimě si beru na pomoc sněžnice či běžky, někdy se ještě vrátím na sjezdovky na lyžích nebo snowboardu. Původně jsem vlastně chtěla být učitelkou tělocviku (a němčiny), ale nakonec jsem se vydala jinou cestou, ne však úplně a můj původní záměr se mi stal koníčkem a odreagováním. Začínala jsem v roce 1999 jako instruktor aerobiku a jeho různých forem, později jsem se stala instruktorkou spinningu, dále jsem absolvovala speciální semináře zaměřené zejména na bodyform (posilovací a tvarovací cvičení) ve všech podobách, step aerobik, jógu a vzdělávám se dál, vše ráda předávám, abych pomohla každému, kdo se rozhodl na sobě pracovat.

Vzdělání:

1999 -2000 ACI (Akademie cvičitelů a instruktorů ČASPV) Instruktor aerobiku III. a II. třída
2001 -2016 ACI specializované semináře Bodyform a různé formy posilování, Fitball, Dětský aerobik, Powerjóga, Ashtanga yoga a další
2008 ACI Instruktor indoor cycling III. a II. třída
2015 FISAF Hatha Yoga Instructor I. a II.
2015 FISAF specializace III. Vinyása jóga
2013 Kurz Indická masáž hlavy
2016 Kurz nutriční poradce

Milé klientky a milí klienti, těším se na vás na mých lekcích, při kterých se odreagujete od každodenního shonu, zpevníte tělo, zlepšíte kondičku, na závěr vždy necháme dostatek času na strečink. Pomůžu vám zvednout sebevědomí a dostat se do fyzické i psychické pohody. Všechny lekce přizpůsobím úrovni účastníků, u jednotlivých cvičení uvedu lehčí i těžší variantu, jsem otevřená vašim připomínkám i přáním.
LEKCE BODYFORM – po zahřátí v úvodu se budeme věnovat posilování vlastní vahou svého těla či s využitím různých pomůcek, se zaměřením též na problémové partie (u žen je to především oblast břicha, stehen a zadečku, případně ochablé tricepsy, u mužů pak především břicho a paže) – jejich tvarování, zpevňování a popřípadě úbytek tukové tkáně v těchto oblastech. Závěr lekce věnujeme protažení a relaxaci. Cílem lekce je dostat do rovnováhy svaly s tendencí ke zkracování-ty je třeba protahovat a svaly s tendencí k ochabování-ty je třeba posilovat (tedy pracovat na odstranění svalových dysbalancí) a dosáhnout tím vyrovnaného a spokojeného těla a následně mysli.
LEKCE JÓGALATES – kombinuje tisíciletími prověřenou jógu a desetiletí oblíbený pilates. Jogalates se zaměřuje na posílení středu těla, zlepšení stability bederní páteře a dosažení pružného, ale zároveň silného těla. Sled cviků kombinuje sestavu pilates s ásánami a principy jógy. Propojení je možné, protože základem obojího je pozornost k vlastnímu tělu, dechu a propojení dechu s pohybem, zapojení hlubokých vrstev svalů, které se hůře ovládají vůlí, vědomost pohybu směřující k nápravě pohybových a dechových vzorců a držení těla.

Napsat komentář